Heti mozipremier 2016. november 24. - 30.

- Az állam Fritz Bauer ellen (Staat gegen Fritz Bauer): életrajzi film.

- Bezárva (Shut In): thriller, amiből nekem bőven elég volt az, hogy már az előzetes is elmesélte a teljes sztorit.

- Cop Mortem: általában adok egy esélyt a magyar filmeknek, de ezért most valahogy nem tudok lelkesedni. Talán majd jó kritikákat kap, amik engem is meggyőznek.

- Hogyan találtam rá a boldogságra az El Caminón (Ich bin dann mal weg): német vígjáték egy humorista zarándokútjáról.

- A mélység kalandora (L'odyssée): Jacques-Yves Cousteau élete.

- Tapló Télapó 2. (Bad Santa 2): az első részért nem voltam annyira oda, ennek viszont bejött az előzetese. Azonban mozizás még így sem lesz belőle, mert csak szinkronnal vetítik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése