10 éves a Mozibuzi!

Igen, már 10 éve, 2007. július 27-én indítottam el a blogot. Abban az időszakban elléggé jellemző volt rám, hogy nagy lelkesedéssel belefogok valamibe, aztán nem sokkal később abba is hagyom, a Mozibuzi mellett viszont kitartottam. Nem azért, mert rengeteg az olvasó, vagy mert rajtam kívül bárkinek is hiányozna ez az oldal, hanem egyszerűen azért, mert szeretem csinálni. Ha úgyis sok filmet nézek, és gyakran járok moziba, akkor miért ne írjam le a véleményemet arról, amit éppen láttam? Voltak olyan időszakok, amikor kevesebbet tudtam a bloggal foglalkozni, ritkábban született új bejegyzés (a 2012 előtti írások pedig a blogol.hu megszűnésével elvesztek), az utóbbi pár évben viszont javult a helyzet, és a motivációm töretlen. A folytatás tehát nem kérdéses, nyomom tovább, ezentúl sem fogom magamban tartani, hogy mit gondolok a filmekről.

Már korábban elhatároztam, hogy a szülinap hetében az összes premiert meg fogom nézni. Az Atomszőke mondjuk amúgy is egyértelmű volt, így csak a két másik (Dzsungel-mentőakció, Totál gáz) jön hozzá pluszban. Ha azok nem lesznek nagyon lehangolóan rosszak, akkor jövő héten is beülök a teljes választékra, talán éppen így akadok majd egy olyan gyöngyszemre, ami mellett amúgy elmentem volna. Szóval a nyári uborkaszezon ellenére a szokásosnál gyakrabban várhatóak az értékelések, remélem minél több kellemes csalódásról tudok majd beszámolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése